MealPass program

povećava promet restoranima

  • Dovodimo vam nove goste, promoviramo vas i ne uzimamo proviziju!
  • Cjelokupan popust do 14% dajete gostu!
  • Kad nema gosta, nema niti obveze. Korisnici MealPass-a posjećuju vas, umjesto ugostitelja koji nema takvu opciju popusta – usmjerite goste u vaš objekt!

postani naš partner
Što MealPass znači za naše Partnere – Ugostitelje?

  • Dovodeći nove goste u restorane, prodajom kroz B2B i B2C kanale, razvijamo kulturu restoranske prehrane kao povoljniju i kvalitetniju opciju za goste
  • Restoranima nudimo povećanje dolazaka gostiju i samim time povećanje prihoda
  • Povećanjem gostiju unutar objekta, povećava se i konzumacija pića i slastica, što je dio prihoda koji opada pojavom kulture naručivanja hrane doma
  • Pomažemo restoranima da razvijaju i šire svoje poslovanje, ali i unaprjeđuju kvalitetu svoje usluge
Kako MealPass funkcionira za naše Partnere/Ugostitelje?

  • Naša prodajna snaga uz naš marketing = Vaša dodatna zarada
  • Svaki naš Partner zaštićen je ugovorom sa MealPass-om
  • Ako nema gosta, nema niti obveze – potpuna sigurnost za Vas
  • Aktivnom prodajom MealPass aplikacije, reklamiramo Vas kod naših konzumenata
  • Osnovni model suradnje je fiksni popust za korisnike MealPass u visini do 14%. Nema dodatnih troškova, pretplata, penala i provizija.
  • Korisnik plaća vama direktno uobičajenim platežnim sredstvima, a pomoću MealPass apliakcije se identificira kako bi mu dali popust
  • Ukoliko imate svoju dostavu, možete ju uključiti u MealPass. 

 

Iskustva Partnera

Hrvoje, ZG

Znači, imaš kanal koji za tebe radi prodaju, promociju i to među poslovnom ekipom. Jedina obaveza mi je popust prema gostu koji plaća MealPassom. 

Tih 15% koje dajem gostu je puno isplativije nego da zaposlim nekoga da mi radi korporativnu prodaju.

Mario, ZG

MealPass mi dovodi goste koje prije nisam imao i nemam nikakvu obvezu plaćati to dok god mi gost ne dođe u lokal. Nikakav rizik nemam, a tih 15% mi je ionako na dodatne goste koji dođu preko MealPassa pa nemam problem s maržom,