FAQ

Partneri (ugostiteljski objekti)

1. Što je MealPass?

MealPass je sustav koji spaja mrežu eminentnih ugostiteljskih objekata sa korisnicima/kupcima. Kupci koriste MealPass aplikaciju za pronalazak Partnera u mreži i za ostvarivanje popusta na konzumaciju u ugostiteljskim objektima Partnera.

2. Kako mogu postati Partner u MealPass mreži?

Partner postajete ispunjavanjem Forme za ulaz u mrežu koji se nalazi na stranicama mealpass.hr/partneri te potpisivanjem Ugovora o suradnji. Naši djelatnici će Vas posjetiti i pogledati Vaš ugostiteljski objekt kako bi lakše donijeli odluku o pristupanju MealPass mreži.

3. Koje obveze imam kao Partner?

Jedina obveza koju imate je prema korisniku MealPass aplikacije, a to je da im na konzumaciju date do 14% popusta, kad se identificiraju Animacijom iz MealPass aplikacije.

MealPass ne uzima nikakve provizije od Partnera i nema nikakve pretplate na članstvo u mreži.

Dobit ćete naljepnicu koju trebate zalijepiti na ulaz u objekt kako bi korisnici znali da primate MealPass.

4. Kome izdajem račun za konzumaciju?

Korisniku aplikacije izdajete račun koji želi, bio on običan ili R1. Korisnik plaća račun direktno Vama platežnim sredstvima kao i svi drugi gosti.

5. Kako se odnosimo prema MealPass korisnicima kad dođu u objekt?

MealPass korisnici moraju imati jednake uvjete kao i svi drugi gosti u objektu. Ako je potrebna rezervacija prije dolaska, isto se odnosi na MealPass korisnike. Ukoliko želite, možete im osigurati viši standard, npr. piće dobrodošlice, ali ta odluka je na Vama kao Partneru. Zadovoljstvo korisnika je isključivo na Vama kao Partneru.

6. Da li se mogu isključiti iz MealPass mreže tokom dana kad imamo gužvu?

MealPass mora biti dostupan svim korisnicima za cijelo radno vrijeme i ne možete se selektivno isključivati iz mreže tokom vremena gužve.

7. Što ako poželim raskinuti Ugovor sa MealPass-om?

Ugovor možete raskinuti kad god poželite uz otkazni rok od mjesec dana. Nemate nikakvih penala. Nakon raskida Ugovora, nećete se moći vratiti u MealPass mrežu 2 godine od datuma raskida.

8. Što ako korisnik MealPass-a napravi štetu u objektu?

Kao i svaki drugi gost, korisnik MealPass-a se mora držati pravila boravka u Vašem objaktu. MealPass ne snosi nikakvu odgovornost za korisnike MealPass-a.

9. Da li korisniku MealPass-a mogu dati dodatni popust ili poklon?

Zadovoljstvo Vaših gostiju, kao i MealPass korisnika je na Vama kao Partneru. Ukoliko želite MealPass korisniku pružiti više od uobičajenog, možete slobodno.

Korisnici

1. Što je Mealpass?

Aplikacija koja omogućuje svojim korisnicima konzumaciju jela i pića u svim ugostiteljskim objektima – Partnerima Mealpass-a, uz popust do14%.

2. Kako postati član Mealpass sustava?

Član MealPass sustava možete postati osobno ili preko svojeg poslodavca. POtrebno je skinuti aplikaciju i registrirati se te odabrati mjesečnu ili godišnju pretplatu. Po uplati pretplate, vaša članarinaje aktivna i možete korititi aplikaciju kako biste ostvarivali popuste u restoranima. 

3. Tko sve može otvoriti račun na Mealpass aplikaciji?

Račun može otvoriti svaka punoljetna osoba te tvrtka ili obrt za svoje zaposlenike i Pravnu osobu.

4. Kako se koristi MealPass aplikacija?
  • Skinite aplikaciju i registrirajte se
  • Odaberite vrstu pretplate
  • Na popisu ili karti pronađite željeni restoran
  • Uživajte u ručku, večeri ili izlasku i kod plaćanja pokažite Animaciju unutar aplikacije osoblju restorana
  • Kako biste otvorili Animaciju, trebate odabrati restoran u kojem se nalazite
  • Plaćanje u restoranima vršite gotovinom ili karticama, a MealPass aplikacija Vam služi za ostvarivanje popusta
  • S MealPass članstvom svako je jelo do 14% jeftinije
  • Svi restorani iz naše mreže imaju oznaku Partnerstva na ulaznim vratima
  • Korištenje MealPass usluge nije vremenski ograničeno, odnosno uslugu je moguće koristiti u redovnom radnom vremenu restorana
  • Pretplata za korištenje MealPass aplikacije iznosi svega 2 EUR/mjesečno ili 20 EUR/godišnje
  • Uz MealPass je moguća i dostava!
5. Gdje mogu vidjeti popis lokacija koje primaju MealPass?

Popis lokacija možete vidjeti u aplikaciji.

6. Da li je MealPass neoporeziv kad ga uplaćuje poslodavac?

Poslodavac može na MealPass uplatiti zaposleniku godišnje kao dar u naravi.

 

7. Da li tvrtka može otvoriti MealPass račun?

Može. Tvrtka se registrira sa svojom email adresom i lozinkom.

U administracijsko sučelje ubace se korisnici koji mogu koristiti poslovna sredstva tvrtke.

8. Što učiniti u slučaju zloporabe mojeg MealPass računa?

Ako primjetite zloporabu Vašeg MealPass računa, obvezni ste u najkraćem mogućem roku prijaviti nam istu na mail kontakt@mealpass.hr ili broj telefona (+385) 1 4816 119. Po primitku prijave, račun ćemo zamrznuti.